Twente Personeelsdiensten

Huisvesting – Vragen, klachten en complimenten

Twente Personeelsdiensten hecht veel waarde aan een veilige, nette en prettige woonomgeving voor zowel onze medewerkers als de direct omwonenden. Wij vinden het belangrijk dat iedereen zich gehoord voelt en dat signalen serieus worden opgepakt.

Voor bewoners en omwonenden

Bent u bewoner van een van onze huisvestingslocaties of woont u in de directe omgeving? Dan kunt u bij ons terecht met:

  • Vragen over het gebruik van de woning of de leefregels;
  • Klachten over overlast, onderhoud of andere zaken die u zorgen baren;
  • Complimenten wanneer u tevreden bent over de bewoners of de huisvesting.

Hoe kunt u ons bereiken?

Wij zijn 24/7 bereikbaar via:

E-mail: info@twentepd.nl
Telefoon: 0546 – 578 898
(bij spoed eerste contactpersoon huisvesting Hidde de Boer – 06 – 154 967 06)

Wat kunt u van ons verwachten?

  • Wij registreren alle meldingen zorgvuldig.
  • Binnen 2 werkdagen ontvangt u een reactie op uw bericht.
  • Klachten behandelen wij altijd vertrouwelijk en zoeken samen naar een passende oplossing.
  • Complimenten geven wij graag door aan de betrokken bewoners of medewerkers.